Good girl

Dzisiaj grzecznie i dziewczęco (tak mi się przynajmniej wydaje), niezobowiązujący look, który z całą pewnością możemy założyć do pracy, szkoły, na randkę, imprezę, czy nawet zakupy. Raczej nie chodzę w sukienkach, gryzie się to z moją "zbuntowaną" osobowością i czasami nawet jeśli chcę wyglądać delikatnie i sexy próbuję zakładać sukienkę, ale to nie ja. Źle się czuję, mam wrażenie, że jestem przebrana, a nie ubrana, po prostu nie mój styl. Dlatego też słodziutką tunikę przełamałam rockowymi dodatkami, jak kapelusz, czy ciężkie buty. W takim wydaniu akceptuję sukienki i tuniki ba- świetnie się w nich czuję. 
Mam nadzieję, że i Wam się spodoba :) 
Miłego dnia Kochani. 
Łapcie jak najwięcej promyków słońca. 












Hat- H&M
Jacket- Vero Moda
Dress- Choies
Pants- Sh
Handbag- Pull&Bear
Shoes- H&M


Zapraszam na insta :) @sylviagaczorek

55 komentarzy:

  1. Świetnie! Wyglądasz na prawdę rewelacyjnie!
    PS. Ta sukienka połączona ze spodniami i tymi butami wygląda jak bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. buty, torebka i kapelusz <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecie to bluzka, a nie sukienka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech będzie, że to tunika :) Za długa na bluzkę, trochę za krótka na sukienkę :)

      Usuń
  4. na jakiej ulicy znajduje się ten lumpeks w , którym kupiłaś spodnie za 1.50 ?
    Świetna stylizacja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego akurat nie zdradzę, bo wszystkie fajne rzeczy mi wykupicie :) Dziękuję :*

      Usuń
  5. A skąd okulary? Strasznie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiegoś malego sklepiku przy ul Grodzkiej w Krakowie ;)

      Usuń
  6. Prześliczna ta tuniczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah te chińskie sukienki, nigdy nie sięgają tam, gdzie trzeba :D fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he, Ty wariatko :)
      Ale mnie rozśmieszyłaś :*

      Usuń
  8. pocieniowałas wlosy? co Cię tak naszło?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa tylko z przodu, ponieważ miałam przyklejone włosy i wyglądałam jak naleśnik :D

      Usuń
    2. przyklejone tzn?;) a jestes zadowolona z tego cięcia teraz? bo też sie zastanawiam;) tyłu masz na prosto?

      Usuń
    3. To znaczy oklapnięte, ciągle je dotykałam, żeby unieść je od skóry zwłaszcza przy twarzy i nic to nie dawało. Jestem zadowolona, aczkolwiek musiałam się nauczyć je układać, bo pierwsze 3 razy było kiepsko, ale teraz już mam sposób i cieszę się że są krótsze :) Tylko przy takiej długości nie można strzępić końcówek , niech fryzjer je wycieniuje by były krótsze, ale bez strzępienia i przerzedzania bo wtedy się nie będą układać.
      Buziaki

      Usuń
    4. a mozesz powiedziec jak je ukladasz po umyciu?

      Usuń
    5. Suszę głową w dół, nakładam olejek, bądź krem na końce i jak sa prawie suche naciągam na szczotce ;)

      Usuń
  9. cieniowanie na dlugich wlosach znowu w modzie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat cieniowanie to już klasyk i w modzie jest zawsze, a nie akurat teraz, bo akurat ty sobie tak zrobiłaś to niby co innego miałaś napisać, żenada!

      Usuń
    2. Przykro mi koleżanko, ale jestem fryzjerem i jeżdżę raz do roku na szkolenia w Londynie, kilka razy do roku szkolę się u najlepszych w Polsce i tak się składa, że w poprzednim sezonie były modne geometryczne formy i fryzury o mocno zarysowanych liniach. Wszelkie cięcie były wykonywane bez cieniowania, czy na długich włosach, czy fryzurach na boba, czy tak zwanych klasykach chłopięcych z grzywką. Cieniowanie włosów powróciło teraz, a od 2010 roku do niedawna wycieniowane włosy kojarzyły się jedynie z tanimi salonami i złym gustem.
      Dla Twojej informacji modne jest teraz szczególnie cieniowanie włosów przy twarzy, długie wycieniowane grzywki, opadające na twarz , tyły długich włosów są ciężkie.
      Pozdrawiam i proszę nie ucz mnie co we włosach jest modne, lub było bo akurat w tym jestem specjalistą.

      Usuń
    3. sylwia proszę powiedz jakie kolory na włosach są teraz modne?;)

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz!:)zapraszam do zajrzenia na mmojego bloga myloovelyfun.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna stylizacja !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi się podoba. Wyglądasz kwitnąco i ta stylizacja. Tunika to strzał w 10. Jesteś najsympatyczniejszą i najbardziej prawdziwą bloggerką. Fajnie , że jesteś sobą i nikogo nie udajesz.♡ uwielbiam Cię !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. sylwia,jest jeszcze dostepny ten kapelusz w h&m?? czy juz dawno go kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  14. slicznie !
    a torebka boska !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, ciekawa tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny zestaw , bardzo podobaja mi sie zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty genialne:) kupione w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit!

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mogłabys napisac jakie cwiczenia wykonywałas bądź wykonujesz na nogi? głównie chodzi mi o łydki i uda, chciałabym żeby były szczuplejsze a nie bardziej umięśnione i interesuje mnie twój zestaw cwiczeń na te partie ciała :) świetnie wyglądasz i booooooskie nogi!(tez chcę takie! xD) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia, świetne propozycje - kurde fajny blog :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. hi! Podobają mi się buty z h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne klimatyczne zdjęcia ;) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę mi się podoba, super! : )

    OdpowiedzUsuń
  25. może zrobisz post o dziecie? ćwieczeniach jakie robisz, co jesz codziennie? taki w pewnym sensie poradnik. a jak nie to moż epowiedz jakie ćwiczenia na brzuch, ze zachowałaś wcicie w talii? bo ja wszystki ćwiczenia jak robiłam to sie stawałam równa jak od linijki, więc przestałam, ale chciałabym zruzcić z 10 cm... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z tym postem-mi też by na pewno taki pomógł :)

      Usuń
    2. ooooo fajnie by było, ja też jestam za :)

      Usuń
  26. możesz napisać jakiego pudru/podkładu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obecną chwilę nie używam podkładu, czasami używam w zimie. Moja twarz jest mało skomplikowana i wystarczy odrobina różu i czasami korektor pod oczy :)
      Buziaki

      Usuń
  27. Jak dawno kupowałaś te buty.? Są boskie, muszę je mieć, ale na stronie h&m ich już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc temu, ale to była ostatnia z 3 par w H&M :(

      Usuń
  28. Czy wiesz gdzie mogę dostać takie, albo podobne buty ?

    OdpowiedzUsuń
  29. https://www.facebook.com/NiczymSpongeBobWchloneCalegoCiebie?ref=tn_tnmn :)
    Wypromujesz? Ta stronka jest o tobie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam obejrzałam Twoje filmiki ( nagrywaj częściej:)), zazdroszcze figury, urody i przede wszystkim włosówwww ! ja mam kręcone a raczej lekko falowane i szopiaste mam ich dosyć ale jakoś nie chce prostować bo dużo ich wypada przy prostowaniu..:( i mam takie pytanie około rok temu malowałam włosy farba loreal casting brąz jednak mam takie włosy że wyszły prawie czarne i teraz odrosty mam już swoje ładne ciemne natomiast prawie na całej długości mam tą wypłukaną farbę kolor jasny brąz pod swiatło nawet lekko rudawy. Czy da się coś zrobić żeby uzyskać taki kolor jak moje odrosty na całej długości czy tylko ścięcie lub pomalowanie? mam włosy dlugie i nie chce ścinać malować też juz bym nie chciała..:( proszę o odpowiedz i pozdrawiam serdecznie ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej niestety bez farbowania nie uzyskasz jednolitego koloru. Nie ma naturalnych odpowiedników farb niestety. Jeśli nie widać bardzo odrostów, a skoro masz falowane włosy nie powinno być widać bardzo to ja bym nie robiła nic z włosami tylko przeczekała aż odrosną. Buziaki

      Usuń