Wyniki konkursu #dlawiekszejidei

Bardzo spodobał Wam sie mój filmik, który kręciliśmy #dlawiekszejidei z czego bardzo sie ucieszyłam. Mogliście zobaczyć co nie co więcej o moim życiu i o sposobie na oszczędzanie, dzięki któremu bieżnia juz zawitała do mojego domu i bardzo się zaprzyjaźniłyśmy. Zachęcałam Was rownież do wzięcia udziału w konkursie, w którym zadaniem było nagrać krótki filmik i opowiedzieć o swoim pomyśle na odkładanie pieniążków. Nagroda byla zacna i bardzo zazdroszczę zwycięzcy ponieważ wygrywa rower electra, najpiekniejszy rower jaki tylko istnieje :)

Wybralam dziewczynę, ktora w swoim życiu ma ogromna pasję i widać radość z tego co robi, ponizej przedstawiam jej filmik, oraz zachecam do obejrzenia reszty filmikow :)










3 komentarze:

  1. extra filmiki :)
    ___________________________
    Zapraszam do mnie na nowy ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny filmik! Gratuluję zwycięzcom:)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń